Cand poate ajunge Samsung Galaxy S22 intr-un service gsm Brasov?
Chiar si telefoanele Samsung din seria Galaxy S22 pot ajunge intr-un service gsm Brasov. Acest lucru nu trebuie sa ne surprinda in conditiile in care pana in clipa de fata nici un telefon de pe piata nu este perfect.
Acest articol va prezinta cateva situatii datorita carora, chiar si aceste smartphone din gama de varf de la Samsung ajung pe mana expertilor in reparatii telefoane.
Telefoanele Samsung Galaxy S22 intr-un service gsm Brasov
Samsung a introdus Galaxy S22 , S22+ si S22 Ultra in februarie 2022. Aceste smartphone-uri sunt dispozitive de ultima generatie ale celor de la Samsung, pe care multi oameni le cumpara. Sunt pline cu specificatii si caracteristici de ultima generatie, dar nu sunt lipsite de probleme. Din acest motive ajung intr-un Service GSM Brasov:
1. Descarcare excesiva a bateriei dupa o actualizare a UI 5
Una dintre cele mai frecvente plangeri cu privire la seria Galaxy S22 este durata de viata slaba a bateriei. Unii utilizatori raporteaza ca, dupa actualizarea la One UI 5 , telefoanele lor rezista doar aproximativ 3-4 ore cu o singura incarcare, chiar si cu o utilizare usoara.
Exista cateva cauze potentiale ale acestei probleme si o combinatie de factori este probabil de vina. Problema de viata a bateriei poate fi cauzata de o problema cu sistemul de gestionare a energiei al telefonului, care poate fi rezolvata cu o actualizare de software.
Puteti incerca sa dezactivati unele dintre functiile si aplicatiile telefonului pentru a vedea daca acest lucru imbunatateste durata de viata a bateriei. In cazul in care nu se remediaza astfel problema, o vizita cu dispozitivul intr-un service gsm este necesara.
Acolo specialistii vor vedea de ce se descarca dispozitivul atat de repede, daca nu cumva bateria este defecta si este necesar sa o inlocuiasca.
2. Problema cu GPS-ul nu functioneaza
Daca GPS-ul Galaxy S22 nu functioneaza, nu va faceti griji, nu sunteti singurul utilizator in aceasta situatie. Multi utilizatori au raportat aceasta problema.
Inainte de a merge intr-un service de telefoane mobile, asigurati-va ca serviciile de localizare sunt activate si ca utilizati modul de inalta precizie. Daca nu functioneaza, incercati sa reporniti telefonul.
In cazul in care nici dupa repornirea telefonului problema nu este remediata, in calitate de utilizator nu mai puteti remedia problema. In aceasta situatie trebuie sa va deplasati cu dispozitivul intr-un service gsm pentru ca specialistii sa remedieze problema. Cel mai probabil este vorba despre o defectiune care necesita o reparatie software profesionala.
3. Probleme cu camera foto
Unii utilizatori raporteaza probleme cu camerele din seria Galaxy S22, inclusiv calitate slaba a imaginii, HDR inconsecvent, interval dinamic limitat si intarziere la fotografiere. Aceste probleme par sa afecteze toate cele trei modele de telefoane si par sa fie legate de software-ul telefonului.
O actualizare de software va putea probabil sa rezolve problemele camerei, asa ca va recomandam sa fiti cu ochii pe paginile de asistenta Samsung pentru actualizari. Intre timp, puteti incerca sa stergeti memoria cache a aplicatiei camerei pentru a vedea daca aceasta imbunatateste performanta.
Daca urmati acesti pasi (actualizare software si stergeti memoria cache a aplicatiei) dar problema persista, mergeti la service. Cu siguranta, expertii in reparatii telefoane Samsung vor descoperi cauza exacta a problemei si vor remedia problema rapid.
4. Probleme cu Wi-Fi
Service GSM Brasov – De la lansarea Samsung Galaxy S22, S22+ si S22 Ultra, au existat rapoarte despre probleme de conectivitate Wi-Fi. Unii utilizatori au descoperit ca dispozitivele lor nu se vor conecta la retelele Wi-Fi sau ca conexiunea este lenta si nesigura. Unii utilizatori se pot conecta la Wi-Fi, dar telefonul afiseaza „Fara conexiune la internet”.
Exista cateva posibile solutii pentru aceasta problema. Mai intai, asigurati-va ca reteaua Wi-Fi la care incercati sa va conectati functioneaza corect. Daca wifi functioneaza corect, incercati sa reporniti dispozitivul. Daca nu functioneaza, incercati sa uitati reteaua Wi-Fi si sa va reconectati.
Daca inca intampinati probleme, exista cateva setari pe care le puteti ajusta si care va pot imbunatati conexiunea:
Accesati Setari > Conexiuni > Wi-Fi si asigurati-va ca „Smart Network Switch” este dezactivat. Aceasta setare poate provoca uneori probleme cu conexiunile Wi-Fi.
Accesati Setari > Wi-Fi > Setari avansate > Setari IP si schimbati-l din DHCP in Static .
Accesati Setari > Gestionare generala > Resetare > Resetare setari retea. Aceasta va va reseta setarile de retea.
In cazul in care nici in acest fel nu remediati personal problema, nu va ramane decat sa mergeti cu dispozitivul intr-un service gsm Brasov. Personalul calificat al service-ului va remedia in cel mai scurt timp problema.